Pengikut

waktu solat

Ahad, 7 Oktober 2012

melepas le...

aduhhhhhaiiii... mmg xterkate... dunia seolah2 terhenti... rase mcm nk pitam... aku mimpi ke ape ni... tapi itulah hakikat... gadis jelite seperti die mane mgkn lame sgt die single... tup2 dpt jemputan makan2 lepas solat hari raya korban 26 nnt... mmg betul la... raye korban pon kan... korban hati lg... hahahaha! "majlis makan2 tu nnt kire merangkap majlis pertunang sy lah tu nnt... insya-ALLAH kalau diizinkan ALLAH... amin..." ape bende tah aku? die pon tak pk sejauh yg aku pk pon... lg pon bakal tunang die pon nyenye die sendiri... sepatutnye aku xperlu ade rase itu lansung... lumrah kejadian manusia... aku lelaki,die perempuan... cinta... sama ade berbalas atau sebaliknye... asam garam dalam kehidupan pon kannnn... kenape aku perlu rase kecewa? kenape aku perlu rase pening? kenape tibe2 aku rase nk pitam aritu? kenape3x? tahle... aku sendiri pon tapaham...

die sgt baek bg aku... die tahu aku suke die tahu aku cinta... tp die menolak aku dgn cara yg amat berhemah... die anggap aku sbg bestfriends die... aku patot rase syukur dan berbesar hati jd kawan baek die... haihhhhhh... napela aku ni cepat sgt jatuh hati? lemah betul nampok awek jelite mcm die... mmg rezeki brader tu la... mmg same cantik same padan... kenape perlu nk mengganggu? sepatutnye aku kene doakan kebahagiaan mereka... bukan jd bingai mcm ni kot? hahaha... tahla... sape2 pon... kalau terpandang pasti cair mcm lilin yg dibakar... tp itulah... kejadian manusia... semuanya kuasa YANG MAHA ESA... ade sbb ALLAH jmpkan aku ngan die... die pon pernah nasihat ke aku utk teruskan hidup mase aku down sbb ex aku dulu... patutnye kene berterima kasih dgn die...

huuuuu... walau cane pon... hampa dan kecewa tu pon mainan percintaan... kalau kite dah sedia untuk menyayangi seseorang,kita pon kenelah sedia untuk kehilangan die... itulah faktanya... patutnye sebelum aku minat ke die dulu aku kene cermin dulu diri sendiri layak ke x? perghhhh! kalaula dpt patah balik zaman poli dulu... aku xpandang ex aku... aku g carik die nih... tacle sampai dapat! hahahaha! apekan daya... itu hanyalah ilusi... c'mon snake! wake up man! she's not yours... bersyukur la die pk aku ni kwn die... sampai bile2 aku akan kenang wanita sejelita die... adatla ciptaan manusia kan? doakan die... itu yg patut aku buat... time aku naek mahkamah... satu2nye kawan yang sanggup doakan aku kalau bukan die sape lg? ade kwn2 aku yg laen nk doakan aku? kalau ade pon xmungkin same mcm die doa ke aku? pergh! mmg untungla brader tuh... terima saje hakikat... huhuhu... should i say "melepas le..."??? nope! i supposed to say ALHAMDULILLAH... BARAKALLAH...

buat die,maafkan sy... sy bkn kwn awk yg baek... tp sentiase berusaha berubah untuk menjadi yg lebih baek drp semlm... awk segalanya bagi sy... awk nasihat sy... kuatkan semangat sy... mmg xsangke ade kawan sebaek awk... semoga awak bahagia kekal hingga ke akhir nyawa nanti... sy akan pastikan start tarikh awk bertunang nnt akan berakhir dijinjang perkahwinan nnt... sy akan sentiase ingatkan awk solat2 sunat... supaya semuanya selamat sampai ke perkahwinan awak nnt... xde gangguan dan tiada perkara2 yg xdiingini berlaku... same2lah kite sujud bermunajat kpd ILLAHI... demi meraih cinta,kasih dan rahmat drp DIA sehingga di akhirat nanti... perkahwinan ni satu perkara yang wajib... ianya juga sunah Rasul junjungan kite MUHAMMAD S.A.W... menghalalkan ape yang haram... sy harap bakal suami awk jaga awk sebaek mungkin... sy sentiase doakan awk... sy akan ingat semuanya tentang awk... terima kasih atas segalanya... congrats... ikhlas dari sy... sy banga jd kawan awk... awk sgt baek... harap kite kekal kawan sampai bile2... amin...

nukilan untuk insan bernama ain


"YA ALLAH... aku harap tiada dosa segala rase aku terhadap die... die terlalu baek... aku kagumi die YA ALLAH... bahagiakanlah die... perkenankan segala doanye... bahagia die bahagia aku jua... amin"





Tiada ulasan:

Catat Ulasan