Pengikut

waktu solat

Isnin, 4 April 2011

the truth is i am proud to be a man

adoyai... kebosanan melanda... hidup aku kosong... kacau org sane sini sume xmenjd... baek aku diam je... yg aku geramnye sejak kebelakangan ni aku asyik mimpi 'die' je... hangin betul aku... padahal aku da xkacau 'die' da... nk msg pon aku rase malas gile... biola... ramai lg org laen yg bole ambek berat n tye khaba 'die'... aku? nk buat ape tye lg? bkn dendam bkn marah tp ko dah kene mcm tu xkan ko nk terhegeh2 lg ke 'die'? Alhamdulillah aku da xsedih2 lg... lebih rela sorg kot? kang bile org tahu aku sedey pasal pompuan yg belum tentu milik aku org ngate aku lembik xmemasal... org hanya mampu nilai je xtahu situasi aku cmne? dibuatnye kene batang hidung sendiri baru padan muke! tp sejak 2 menjak ni mcm2 aku dgr... lembik sgt ke ape aku ni? kalau cmtu baek xpyh pk sal pompuan kan? kwn je ngan sume org... xpyh nk jiwang2... aku lelaki bhai... die xnmpk lg aset aku... mcm2 aku kene pk bhai... skrg ketepikan dulu bab DIPLOMA... bukan xnk... nak... tp pk2 blk buang mase aku tggu menatang tu... thn ni je aku naek 26... mesti da start pk soal keje tetap n kahwin... hmmmm... pape pon aku ketepikan dulu soal cinta... kumpul aset aku rase lg pntg utk kepuasan aku! so hujung pangkalnye kumpul duet n carik keje yg sesuai! itu target aku skrg! insya-ALLAH... aku yakin... janji ALLAH akan sampai jugak nnt... tingkatkan lg walhal akhirat... blaja ape yg patut... kalau aku xberjaya tang study mgkn aku berjaya kat tmpt laen... pasti ade hikmah sumenye nih... mgkn dah tertulis jln hidup aku gini... tp aku rase belum terlambat utk berubah... cool man! xde mase lg nk jiwang nk tacle2... menyampah! hahaahhaaha... lonely tu biase... tp sekrg2nye aku kene bersyukur kehidupan aku masih perfect xssh mcm org laen... cume tggl nk beli kereta utk diri sendiri je... mcm2 aku nak dlm kpale nih... satria neo r3? wira se la? gen2 la... mcm2... xmustahil ade je aset ade la pompuan yg akan dtg... pape pon hujung pangkal serah pada ALLAH je... ... bio org laen xpaham aku janji aku paham n tau jaga diri sendiri beb... hahahaha... tp aku berazam... aku pasti akan dpt DIPLOMA... cume xpasti cmne gayenye... mcm2 strategy aku ngah susun nih... so... first aku nk msk gov dulu... xkesahla ape pon... tukang susun file pon jadila... janji aku dpt rezeki halal... remember snake! BE A MAN! so kalau nk jodoh kate haszreen shaszreena bace surah yusuf ayat 1-4 lps solat insya-ALLAH ade... tp pastikan dgn niat yg baek... huhuhu... tq ain... so far aku byk kene basoh... naek birat telinge aku... alhamdulillah masih byk member2 bg aku semgt... walau byk bg yg pedas2... kene gelak ramai2... ah! peduli tu sume! lelaki yg baek utk pompuan yg baek... begitu juga dgn sebaliknye... so i would like to say... still love 'her' but i leave her for the sake of ALLAH... please guide me YA RABB!!! tq 4 everything  4what YOU have show to me bout 'her' YA ALLAH.... kerna aku percaye setiap org yg beriman pasti akan diuji.... cume kuat or xkuat menerima dugaan tu... CINTA... hahahaha!!!! aku dah penat dgn perkataan tu... aku xrase jiwe aku da rosak sbb aku masih rase manisnya iman aku... sume tu kurniaan ALLAH... ade org sampai rosakkan diri... nk buat ape cmtu? xkan aku nk ulang lg lukekan jari aku pasal pompuan? die tgh bersuke2 kite nk seksa diri... ape kehe? bkn da benci bkn xyakin or same waktu dgnnye... sekadar tarok tepi dulu sume tu... standby je duet... dpt je peluang terus masuk minang.... nk? alhamdulillah xnk? carik laen suda... watpe nk pakse2 hati org ark? ei... idak le lg teman nk pakse2 org lg... lemas je hahahaha... okey MOHAMAD FAIZI BIN JUNAIMEE A.K.A SNAKE! insya-ALLAH no more tears! yeeeeeeeeeha!

THE ROCK DESIRE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan