Pengikut

waktu solat

Ahad, 31 Julai 2011

syukur masih bernafas di ramadhan kali ini

Assalammualaikum



Alhamdulillah... bersyukur ke hadrat ILLAHI... aku masih bernafas di ramadhan kali ini... aku janji kat diri aku... aku nk usaha beribadat yg terbaek berbading thn2 lps... aku nk mohon keampunan kpd ALLAH S.W.T... aku rase aku byk buat dosa... bila aku pk2 rase mcm byk salah n silap aku pada org laen... entahla... aku sendiri manusia biasa... hidup tetap kene teruskan jugak... sentiase senyum dgn org laen walaupun hanya ALLAH je yg tahu hati aku... pape pon... ramadhan kali ini,aku nk usaha mantapkan keimanan aku... insya-ALLAH... aku xkan lpskn peluang yg ada... kalau dulu buat lapan... kalau ade ruang buat lebih2 sket... latih tubi utk tarawih seterusnya... harap ALLAH dgr rintihan hambaNYA yg daif lg kerdil neyh... 

YA ALLAH... aku dtg lg kali ini... hambaMU yg kerdil ini dtg memohon sejuta keampunan drpMU YA RABB... sepertimana yg aku ketahui ramadhan adalah bulan pengampunan dan bulan utk beribadat... terlampau byk dosa2 aku YA RABB... ampun kan aku YA ALLAH... YA khaliq... YA RAHMAN... YA LATIH... amin

Tiada ulasan:

Catat Ulasan