Pengikut

waktu solat

Ahad, 26 Februari 2012

janganlah fikir begitu...

haihhhhhh... die sweet... sweet sgt2 kat mate aku... tapi xsangke dalam ceria ade dukanya... melihat die ketawe... melihat senyumannye... lirik manjenye... terhibur dgn keletah die... untungla ehem2 die... hahaha... walau ape pun yg kamu fikirkan... tlglah... yakinlah... kwn anda bkn seorg la... ramai... kalau perlukan seseorg untuk meluahkan rase pilihlah yg mane terbaek diantara sahabatmu... insya-ALLAH terkurang rase beban dan mungkin ALLAH menyampaikan msg diantara kwn kamu untuk tunjukkan option dalam penyelesaian masalah yg kamu hadapi... tenanglah... seperti mana kamu katakan pada saya...

jujur saya katakan,xpernah terfikir seperti mana yang kamu katakan... c'mon la... face it k? xmo dgr sekali pon kamu sedey2 mcm mlm itu... kerana itu bahagian kamu... tp kamu cermelang dibahagian laen? tidak seperti saya... maybe saya cukup dari segi sifat tetapi saya tidak secermelang kamu? jujur saya katakan... saya kagum dengan kamu... respect... insya-ALLAH... kalau kamu boleh xkan saya xboleh? malu la kalau camgitu... hahahaha... mmgla... ckp mmgla senangkan... xlalui apa yang kamu rasakan... walau apa pun yang kamu rasakan... "janganlah fikir begitu..." fikir ttg masa hadapan... mntk pada ALLAH petunjuk hidayah... supaya ditunjukkan cara dan jalan penyelesaian semua masalah kamu... insya-ALLAH... ALLAH akan makbulkan... saya setia support kamu...

awk... seperti yang kita tahu... kita ada jalan dan panduan... awk tahu x ape maksud saya? Al-quran dan Sunnah... gunakan saja... berdoa... mintak padaNYA... yang penting setiap apa yang kita mntk ALLAH akan teliti maksud tafsiran suara hati kita... saya percaya akan dipermudahkan... keep it up awk... stand up... byk lg mende yg awk perlu fikirkan skrg... masa hadapan awk... fikirkan apa yang awk tgh kejarkan... apa yg awk citakan... kebahagiaan mak n ayah awk... setia menanti kejayaan kamu... saya akan doakan... smile always... kalau rasa xboleh bla cariklah seseorg yg boleh mendgr luahan kamu itu... k? be strong right? keep walkin'...

2 ulasan: