Pengikut

waktu solat

Sabtu, 13 November 2010

16 july 2009
pedih sial… aku dh agak gerenti terkene lg… aku penah ckp kat diri aku “JANGAN” ke laut karang… dah memang… bukan ke laut lagi!!! tgh lemas pun!!! xgune nk ditangiskan lg…. pergi tetap akan pergi… beruntung la kalau dpt sedangkan aku pun tau tu sume ilusi… mmg betul kate hati aku yang terlintas dulu… aku ni bukannye pandai mcm org laen… bongok pun!!! dah tau… tp ape yang telah aku buat untuk diri aku beb? ape yg aku dpt sume tu? masih nak berangan lagi ke aku nih? bangun mr.shadow!!! keluarkan diri dari dunia khayalan!!! aku lelaki… ya aku lelaki!!!! aku sedar sume tu… aku kene bangkit n buktikan pada dunia yang aku juga nk berjaya macam orang laen… jgn tdo lg!!! ketepikan sume tu… tingkatkan lagi walhal akhirat!!! itu yang pasti!!! aku bukan bodoh so jgnla jd bodoh!!! aku sendiri paham tp kadang tu aku hanyut n biarkan diri terus hanyut!!! sampai bile nk seksa diri mcm ni eh shadow? ingat!!! masih belum terlambat…. untuk buktikan kepada ibu n abah… orang laen hanya tengok je… dieorg xkan bantu aku pun!!! dieorg nk bg aku mkn ke? sape aku jika ibu n abah dah xde? orang kenal bapak ko bukan ko!!! abah sendiri penah cakap bukan senang nk jadi jurukur!!! bukan senang!!!!!!!!!! usaha lg... aku kene bangun... sedey gile... pedih gile.... tp tu sume xde makne lg... ye!!!! aku syg die sgt2.... itu xpntg skrg.... sbb die da xnmpk sape aku lg... cmne dlm syg aku ke die tp die xakan nmpk lg.... Ya ALLAH... sabarkanlah aku.... berikanlah aku ketenangan... amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan