Pengikut

waktu solat

Sabtu, 13 November 2010

kenangan di politeknik merlimau


Teringat dulu mase aku study kat PMM dulu... best gile... haihhhh... bile la nk dpt smbg study lg neyh!!! kekadang aku geram gak... bile la nk smbg diploma nih... setahun je kot? nk dptkn die huh! mcm ape je.... wat mase ni aku sabo jela... usaha sampai dpt... aku teringat satu kisah horrow ni bilik V5-G-16... dimana aku tgh nyenyak tdo ngan ex roomate aku time tu.... mohd termidzi bin mustapa name die... waktu area 2 atau 3 pg time tu... die bole jerit ALLAHHUAKHBAR kuat2... kate die... die nmpk mende tu dlm bentuk muke je... kaler hijau ngan mate die... tp die xde hidung,mulut,telinge n badan... mende tu atas aku ar... pergh!!! terkejut bukan kepalang ar... time tu gak aku baru clash ngan ex aku no 2... berambu air mate je... terus kene sound ngan member aku tu... mcm2 care die naekkan semgt aku... tq MG! hehehe...

mase sem 2 aku da ok drp kekecewaan tu... jd facey... jage itu ini... famous sket la... jage dak2 baru an... padahal x famous mane pon? pastu study cam biase... tp aku failed 2 subjek remeh mase sem 1 tu... tula... maen2 agaknye... da kene drop 2 paper... huhuhuu.... nek sem 2 la best sket sume 3 club aku msk... PRSP,SPI n abg FACEY... hahaha... blaja punye blaja akhirnye sesi jan 2009 aku da last sem... pulun punye pulun cmtu gak kptsnnye... ape aku merepek aku pon xtahu hahahaha... skrg aku da keje... jd pelukis plan GIS... pastu aku dpt jd assist manager... tggu mase kene hantar profile sykt kat mane2 tmpt je nih... aku bahagia gak ngan kerjaya aku nih tp aku nk smbg lg tp oleh krn rezeki nk smbg xsampai2 lg... terpakse la teruskan kerjaya... huhuhuu... kalau la aku dpt smbg diploma... gembire terase... aku nk rase happynye study even kekadang nyampah sbb pecah kpale nk hafal itu ini... hahaha.... mudah2an ALLAH kabulkan hajat aku tuh... amin...  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan