Pengikut

waktu solat

Sabtu, 13 November 2010

aku mengagau lagi...

haihhhhhh... bile la nk pt full time study... aku rase peluang aku tipis nk dptkan mende tu... aku da gersang da nih... ibarat si penagih tercari2 lubuk daun ketom... siap tepok2 lengan berangan dpt lepas gian... bile xdpt nk ngamok nk meradang... adoyai... na'uzubillah min zaliq... harap xde la aku sampai kesitu... nmpk gaye aku kene update info kat PMM mane tahu ade KSS DUT... ni da kes terpakse da nih... umo makin tua... tp awek xde pon... maybe skrg cam da xkesa sgt tp skali skale nk gak org take care ke aku... ah! jgn nk mengade la snake... kalau da ade keje tetap gaji sedap cinta tu dtg sendiri... aku malas nk carik2 skrg nih... "watpe pk mende yg xpntg?" perghhhhh... dendam kesumat aku tuh... mmg da xbole nk watpe la pasal tu... xpela... bia aku ngan jalan aku... doakan saje die... huhuhuhu... mende ni sume tolak tepi... simpan dlm kotak hati dan dirantai serta diikat rapi... yg pntg skrg aku kene carik peluang utk smbg study lg.... pastu dptkan GOV... tu diutamakan skrg... skrg aku bersyukur ape yg aku ade... xkesahla ape pun janji ade keje... get on ajela dgn rancangan kite skrg kate big boss.... hahahaha... kuatkan iman... tingkatkan lg walhal akhirat... blajo lebih dlm lg... ilmu agame ni sampai mati pon kene carik... bkn stakat semgt ckp2 aje... kene buat le skali bengong! bile da dpt jgn nunjuk2 lak sbb nk tacle awek... tu da salah makne je tu... haram bg aku nk wat cmtu... ape yg pasti skrg ni teruskan kerjaya n DUT! haihhhhhh... mcm s*** gak nk dptkn... tp kalau pk dlm2 sume salah sediri kot? hmmmmmm... aku xmntk kesabaran aku dibalas... cukupla sekadar ALLAH tebalkan lagi iman aku... kene mntk sentiase kat ALLAH ta'ala... dugaan beb... sabokan ajela... haihhhhhhh....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan